Veelgestelde vragen

Waar staat TBT voor?

Een veelgestelde vraag is: waar staat TBT voor? TBT betekent Training Beats Talent. Daarmee bedoelen we dat jij door hard te werken uiteindelijk al jouw doelen kunt bereiken. Wij gebruiken het als motivatie en willen via deze weg meer mensen inspireren, vandaar dat wij het kledingmerk TBT Sportwear hebben opgericht. Doe je mee?

Waarom zijn jullie prijzen lager dan de concurrentie?

Ons hoofddoel is het laten groeien van ons merk. Wij willen dat bereiken door veel sporters de weg op te helpen in onze kleding. Hoe meer kilometers jullie maken, hoe meer wij zichtbaar zijn. Dat willen wij steunen door te kiezen voor een kleine winstmarge op de verkoopprijs van onze producten. De winst die wij maken investeren wij direct in de groei en verbetering van TBT Sportwear.

Wat als het product niet past?

Wij van TBT Sportwear kiezen er voor om de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden terwijl wij de producten tegen een scherpe prijs aanbieden. Helaas kunnen we daardoor niet tegen de voordelen van de grote jongens opboksen. Wij maken de maattabellen zo duidelijk mogelijk en hopen daardoor het probleem vooraf te vermijden. Als dat onverhoopt niet is gelukt neem dan contact met ons op om het allemaal netjes op te lossen. U heeft 14 dagen het recht op retourneren van de bestelde producten. Uiteraard zult u het gehele bedrag teruggestort krijgen. Helaas zijn de kosten van het retourneren wel voor u. Wij hopen daar in de toekomst verandering in te kunnen brengen.

Wat als het product niet naar wens is?

Als het product niet aan uw verwachtingen voldoet vinden wij dat natuurlijk niet fijn. Wij proberen zo goed mogelijk de artikelen te beschrijven en zo duidelijk mogelijke foto’s bij de producten te plaatsen. Heeft u onze kleding besteld en is het echt niks voor u (iets waar wij natuurlijk niet van uit gaan), neem dan contact met ons op en wie weet kunnen wij u nog helpen.

Wat als het product kapot of verkeerd is geleverd?

Helaas kan het ook bij TBT Sportwear voorkomen dat er een product niet goed of verkeerd wordt geleverd. Als dit het geval is, stuur ons dan alstublieft binnen 14 dagen een bericht via het contactformulier. In tegenstelling tot het bestellen van een verkeerde maat is het retourneren bij een kapot of verkeerd product uiteraard kosteloos voor u. Wij zullen in overleg met u een passende oplossing vinden. Wij checken alle kleding op kwaliteit voor het verzonden wordt. Mocht er onverhoopt een fabrieksfout tussen zitten, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Uiteraard gaan wij er vanuit dat dit niet gaat gebeuren. Fouten gemaakt door de verzenddienst liggen buiten onze macht.

Is het mogelijk om zelf een pakket samen te stellen?

Zoek jij een andere productcombinatie die wij nog niet aanbieden? Dat is vervelend, maar wij willen jou natuurlijk niet van de fiets houden! Mail ons jouw voorkeur en wij stellen een mooi pakket voor u samen voor een goede prijs!